Specyfikacja na całodobową obsługę zasobów SM „Metalowiec”

14 Październik 2022
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
ul. Mickiewicza 21, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 735 01 70; fax. 95 722 67 26;
e-mail: techniczny@metalowiecsm.pl

TRYB ZŁOŻENIA OFERTY:
Przetarg, zgodnie z § 7 Regulaminu Udzielania Zamówień SM METALOWIEC w Gorzowie Wlkp.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Bieżąca (całodobowa) obsługa zasobów SM METALOWIEC w ramach konserwacji instalacji wod-kan, gazu, instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej dla 1546 lokali mieszkalnych, 34 lokali użytkowych i 236 garaży oraz bieżąca obsługa kotłowni gazowej w budynku przy ul. Ogrodowej 6A. Szczegółowy wykaz nieruchomości stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

1.2. Awaryjna naprawa instalacji w przypadku wystąpienia awarii wymagających częściowej lub całościowej wymiany instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, cieplej wody użytkowej i kanalizacji deszczowej w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC w Gorzowie Wlkp.

2. WARUNKI TECHNICZNE JAKIE WINNA SPEŁNIAĆ OFERTA
Całość prac przewidzianych niniejszą Specyfikacją należy wykonać zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych tom II – instalacje sanitarne” oraz z zaleceniami Producentów użytych materiałów.

3. ZAKRES PRAC:
3.1. Bieżąca obsługa i konserwacja instalacji:
a) naprawa instalacji wody zimnej od granicy działki do zaworu odcinającego włącznie;
b) naprawa instalacji wody cieplej od zaworu za wymiennikiem do zaworu odcinającego w lokalach włącznie,
c) dbanie o utrzymanie w stanie pełnej drożności instalacji kanalizacji od trójnika włączającego instalację z lokalu do pionu zbiorczego, aż do granicy działki lub do pierwszej studzienki, jeżeli znajduje się ona poza granicą działki;
d) naprawa całej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach, sprawdzanie właściwych parametrów ze strony dostawcy ciepła, z awaryjną wymianą grzejników, zaworów termostatycznych oraz odpowietrzników włącznie. Poza sezonem wymiana niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, itp.
e) naprawa wewnętrznej instalacji gazowej od zaworu głównego na budynku do zaworu odcinającego w lokalach włącznie (bez urządzeń) przy gazomierzach;
f) naprawa oraz czyszczenie i utrzymanie drożności instalacji kanalizacji deszczowej z rur spustowych, wpustów ulicznych oraz pokryw rewizyjnych do granicy działki lub do pierwszej studzienki, jeżeli znajduje się ona poza granicą działki,
g) obsługa kotłowni gazowej, tj.:  utrzymanie ciągłości pracy pieca gazowego, sprawdzanie prawidłowości pracy pieca minimum raz na dobę,  usuwanie drobnych usterek i nieprawidłowości oraz regulacja pracy pieca,  przegląd i czyszczenie dysz palników po każdym sezonie grzewczym,  dokonywanie comiesięcznych odczytów liczników energii cieplnej,  współpraca z firmą serwisową w przypadku awarii przekraczających możliwości naprawcze.

3.2. Awaryjne naprawy instalacji W przypadku wystąpienia awarii wymagających częściowej lub całkowitej wymiany instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji deszczowej koszt naprawy będzie liczony kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem cen dla wskaźników Rg, Ko, Kz, Z, określonych w Formularzu Ofertowym.

3.3. Materiały zużyte do drobnych napraw pokryje Zamawiający w oparciu o przedłożony wykaz materiałów z wyszczególnieniem lokalizacji użycia. Materiał będzie liczony po cenach hurtowych.

3.4. W przypadku potrzeby użycia specjalistycznego sprzętu, m.in. do czyszczenia kanalizacji metodą ciśnieniową – WUKO, koszt jego użytkowania (w tym wynajmu, zatrudnienia specjalisty) pokryje Wykonawca.

3.5. Zamawiający będzie wymagał używanie przez Wykonawcę wewnętrznej aplikacji internetowej do przyjmowania i realizacji zgłoszeń

4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Umowa na czas nieokreślony, od 01 stycznia 2023 r. z 6 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

5. WARUNKI WYKONAWSTWA I FINANSOWANIA.
5.1. Nie przewiduje się zaliczek na poczet robót będących przedmiotem niniejszej specyfikacji.
5.2. Za bieżąca obsługę przewiduje się fakturowanie miesięczne dla 1546 lokali mieszkalnych, 34 lokali użytkowych i 236 garaży wraz z kotłownią gazową przy ul. Ogrodowej 6Aw kwocie netto plus podatek VAT oraz miesięczną fakturę za zużyty materiał.
5.3. Za awaryjne naprawy instalacji wg kosztorysu wstępnego – rozliczenie kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem stawek określonych w Formularzu Ofertowym oraz po podpisaniu protokołu odbioru robót, potwierdzonego przez Zamawiającego.

6. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
a) C – cena brutto oferty – waga 60%
b) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – waga 20%
c) S – stawki wskaźników określających cenę za wykonanie prac związanych z awarią instalacji – waga 10%
d) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 10% Łącznie 100%.

Opis kryteriów:
a) C – cena brutto oferty – waga 60% Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto/rok, za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym – załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą. Ofercie o najniższej cenie Zamawiający przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

b) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – waga 20% W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji potencjał w ludziach i sprzęcie w sposób następujący:
– za najkorzystniejszą ofertę w danej kategorii Zamawiający uznaje ofertę Wykonawcy, który posiada min. 4 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz posiada sprzęt specjalistyczny, w tym WUKO. Zamawiający przyznaje wówczas 20 punktów,
– Wykonawca, który posiada min. 3 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie, lecz nie posiada sprzętu specjalistycznego, w tym WUKO otrzymuje 10 punków,
– Wykonawca, który posiada mniej niż 3 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie i nie posiada sprzętu specjalistycznego, w tym WUKO otrzymuje 0 punktów.

c) S – stawki wskaźników określających cenę za wykonanie prac związanych z awarią instalacji – waga 10% W kryterium oceniane będą zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, wskaźniki (Rg, Ko, Kz, Z), które będą wyliczane w następujący sposób:
– za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznaje ofertę Wykonawcy, której całościowa wartość wskaźników będzie najkorzystniejsza. Wówczas Zamawiający przyznaje 10 punktów w danym kryterium. Pozostałe oferty otrzymują 0 pkt w danym kryterium.

d) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 10% W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu Ofertowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ współpraca z SM METALOWIEC, która oceniana będzie następująco:
– Wykonawca współpracował z SM METALOWIEC w okresie ostatnich 2 lat, wówczas Zamawiający przyznaje 10 punktów.
– Wykonawca nie współpracował dotychczas z SM METALOWIEC, wówczas Zamawiający przyznaje 0 punktów.

7. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wpłacenia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy nr:
13 1020 1967 0000 8102 0002 8019 PKO Bank Polski w terminie do dnia 28.10.2022 r.

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Do dnia 28.10.2022 r. do godz. 14ºº w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mickiewicza 21 bądź pocztą na adres siedziby. – na adres e-mail: biuro@metalowiecsm.pl

9. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
a) Formularz Ofertowy – załącznik nr 2,
b) wykaz posiadanego potencjału firmy: ilości pracowników i sprzętu,
c) odpis z KRS lub z działalności gospodarczej nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
d) zaświadczenie z US nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
e) zaświadczenie z ZUS nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
f) ważną polisę ubezpieczeniową OC na kwotę min. 250.000,00 zł,
g) informację o wykonanych podobnych zamówieniach z określeniem lokalizacji i zakresu wraz z przedstawieniem referencji,
h) oświadczenie dot. udziału w postępowaniu – załącznik nr 3.

10. ROZSTRZYGNIĘCIE OFERT.
10.1. Rozstrzygnięcie ofert przez Zamawiającego nastąpi w ciągu 14 dni od daty składania ofert.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru, przeprowadzenia dodatkowych negocjacji oraz nieprzyjęcia żadnych ofert bez podania przyczyny.
10.3. W przypadku wyłonienia oferty do realizacji Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów o wynikach przetargu.

Uprawniona do kontaktów z oferentami jest: Sara Czepiel, Kierownik Działu Technicznego, kom. 609 315 550.

Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3

POWRÓT