Przedmiot zamówienia: Wymiana piasku w 13 piaskownicach wg. załączonego zestawienia.
• Zakup i transport piasku kopalnianego w strukturze 0,2 – 2 mm bez zanieczyszczeń.
Wymagany dokument określający miejsce poboru piasku.
• Wybranie i wywiezienie starego piasku, z piaskownic. Wypełnienie piaskiem piaskownic o pow. 101,20 m2, na średnią głębokość 30 cm i zagłębień wokół urządzeń i sprzętów znajdujących się na placach zabaw.
• Wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku z placu zabaw (poza piaskownicą) przy ul. Sportowej 5 w ilości ok 10 m² na głębokość 15cm.
• Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Lokalizacja
12 szt. piaskownic wg. zestawienia w załączeniu.
Warunki ogólne i terminy jakie musi spełniać oferta
• Termin składania ofert: 23.02.2024 r.
• Termin ważności oferty: 14 dni
• Okres realizacji zamówienia: kwiecień –maj 2024 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Kierownik Działu Technicznego
Sara Czepiel tel. 609 315 550
Strony metalowiecsm.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu metalowiecsm.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej