Przedmiot zamówienia: Wymiana piasku w 13 piaskownicach wg. załączonego zestawienia
1. Zakup i transport piasku kopalnianego w strukturze 0,2 – 2 mm bez zanieczyszczeń
Wymagany dokument określający miejsce poboru piasku
2. Wybranie i wywiezienie starego piasku z piaskownic. Wypełnienie piaskiem piaskownic o pow. 104,9 m2 na średnią głębokość 30 cm i zagłębień wokół urządzeń i sprzętów znajdujących się na placach zabaw.
3. Wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku z placu zabaw (poza piaskownicą) przy ul. Sportowej 5 w ilości ok 10 m2na głębokość 15 cm.
4. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Lokalizacja: 13 szt. piaskownic według zestawienia w załączeniu
Warunki ogólne i terminy jakie musi spełnić oferta: Miejsce składania ofert:
1) pocztą na adres siedziby,
2) w sekretariacie,
3) e-mail: biuro@metalowiecsm.pl
Termin składania oferty: 25.03.2022 r.
Termin ważności oferty – 14 dni
Okres realizacji zamówienia: kwiecień – maj 2022 r.
Osoba odpowiedzialna do kontaktów z oferentami
Dział Techniczny Sara Czepiel tel. 609 315 550
Strony metalowiecsm.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu metalowiecsm.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej