TRYB ZŁOŻENIA OFERTY: Przetarg, zgodnie z § 5 Regulaminu Udzielania Zamówień SM METALOWIEC w Gorzowie Wlkp.
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Budynek przy ul. Andersa 10-20
1.1. Docieplenie ścian budynku od strony szczytowej wschodniej oraz północnej klatka 10-12 do narożnika za dylatacją oraz remont balkonów od strony wschodniej
2. Budynek przy ul. Mieszka I 45
2.1. Docieplenie ściany budynku od strony południowej wraz z przejazdem.
3. Budynek przy ul. Ogrodowej 6 A
3.1. Docieplenie ściany budynku od ulicy Ogrodowej i części ściany od strony północnej
II. WARUNKI TECHNICZNE JAKIE WINNA SPEŁNIAĆ OFERTA
Całość prac przewidzianych niniejszą Specyfikacją należy wykonać zgodnie z:
1. warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych,
2. zaleceniami Producentów użytych materiałów.
III. ZAKRES PRAC
Budynek przy ul Andersa 10-20: 3.1 Wykonanie docieplenia ściany szczytowej i frontowej klatka nr 10 i 12
do narożnika ściany za dylatacją
a) montaż rusztowań i osłon z siatki wzdłuż ścian budynku,
b) zabezpieczenie folią okien i drzwi,
c) przygotowanie podłoża pod docieplenie – oczyszczenie i zmycie z kurzu i glonów,
d) demontaż obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych nie nadających się do ponownego zamontowania,
e) przyklejenie płyt styropianowych gr. 6cm i gr. 2cm do ościeży okiennych i drzwiowych (styropian EPS λ=0,031w/m K),
f) przymocowanie styropianu na dyble rozporowe,
g) montaż listwy okapowej,
h) montaż narożników wypukłych w otworach okiennych i na krawędziach pionowych budynku,
i) montaż parapetów zewnętrznych malowanych proszkowo,
j) zamontowanie kratek stalowych w otworach komórek,
k) przyklejenie warstwy siatki zbrojącej na ścianach i ościeżach,
l) wykonanie dodatkowej warstwy siatki zbrojącej części parterowej ścian do wysokości dolnej krawędzi okien,
ł) nałożenie podkładowej masy podkładowej tynkarskiej (kwarcowanie) ścian
i ościeży ,
m) montaż obróbek blacharskich na ogniomurkach,
n) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z masy tynkarskiej (tynk mineralny) na ścianach i ościeżach,
o) pomalowanie dwukrotne farbami silikonowymi elewacji,
p) pomalowanie balustrad,
r) demontaż rusztowań i uporządkowanie terenu.
3.2. Remontu balkonów ściana szczytowa ul. Andersa 10
– skucie posadzki i podkładu betonowego – wykonanie izolacji przeciw wilgociowej,
– montaż obróbek blacharskich
– wykonanie izolacji z papy,
– wykonanie podkładu betonowego,
– izolacji masy hydroizolacyjnej wysoko elastycznej,
– położenie płytek gresowych i cokolika.
Budynek przy ulicy Mieszka I 45 3.3 Docieplenie ściany frontowej budynku i ściany przejazdu
a) montaż rusztowań i osłon z siatki wzdłuż ścian budynku,
b) zabezpieczenie folią okien i drzwi,
c) przygotowanie podłoża pod docieplenie – oczyszczenie i zmycie z kurzu
i glonów,
d) demontaż obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych nie nadających się do ponownego zamontowania,
e) przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm, 12 cm, 14 cm i gr. 2 cm do ościeży okiennych i drzwiowych (styropian EPS λ=0,031w/mK) ,
f) przymocowanie styropianu na dyble rozporowe,
g) montaż listwy okapowej,
h) montaż narożników wypukłych w otworach okiennych i na krawędziach pionowych budynku.
i) montaż systemowych stalowych parapetów zewnętrznych malowanych proszkowo
j) przyklejenie warstwy siatki zbrojącej na ścianach i ościeżach,
ł) nałożenie podkładowej masy tynkarskiej (kwarcowanie) pod tynk mineralny
m) montaż obróbek blacharskich na ogniomurkach,
n) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z masy tynkarskiej (tynk mineralny) na ścianach i ościeżach oraz akrylowy na cokole budynku,
o) pomalowanie dwukrotne farbami silikonowymi elewacji,
p) pomalowanie balustrad,
r) demontaż rusztowań i uporządkowanie terenu.
Budynek przy ulicy Ogrodowej 6A 3.4 Docieplenie ściany od strony zachodniej i częściowo północnej
a) montaż rusztowań i osłon z siatki wzdłuż ścian budynku,
b) zabezpieczenie folią okien i drzwi,
c) przygotowanie podłoża pod docieplenie – oczyszczenie i zmycie z kurzu i glonów,
d) demontaż obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych nienadających się do ponownego zamontowania,
e) przyklejenie płyt styropianowych gr. 7 cm, i gr. 2 cm do ościeży okiennych
i drzwiowych (styropian EPS λ=0,031w/mK) ,
f) przymocowanie styropianu na dyble rozporowe,
g) montaż listwy okapowej,
h) montaż narożników wypukłych w otworach okiennych i na krawędziach pionowych budynku.
i) montaż systemowych stalowych parapetów zewnętrznych malowanych proszkowo,
j) przyklejenie warstwy siatki zbrojącej na ścianach i ościeżach,
l) wykonanie dodatkowej warstwy siatki zbrojącej szerokości 1,0m w części parterowej ścian,
ł) nałożenie podkładowej masy tynkarskiej (kwarcowanie) pod tynk mineralny
i tynk akrylowy ścian i ościeży budynku,
m) montaż obróbek blacharskich na ogniomurkach,
n) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z masy tynkarskiej (tynk mineralny) na ścianach i ościeżach oraz w miejscach naprawy istniejącego tynku akrylowego- tynk akrylowy,
o) pomalowanie dwukrotne farbami silikonowymi elewacji i farbami akrylowymi
( istniejący tynk akrylowy),
p) demontaż rusztowań i uporządkowanie terenu.
Szczegółowy zakres robót obejmujący technologię określają załączniki nr 2, 3, 4
3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji budynku objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem.
IV. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zabezpieczy teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń wynikłych z wykonywania robót w zamieszkałych budynkach
wielorodzinnych i odpowiadać będzie za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego.
3. Pomieszczenia socjalne zorganizuje Wykonawca we własnym zakresie
na terenie budowy, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Zamawiający nie dostarcza żadnych materiałów.
5. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet robót.
6. Odbiór robót i zafakturowanie następuje po zakończeniu całości robót na poszczególnych budynkach.
7. Zastosowane przez Wykonawcę materiały muszą posiadać deklaracje zgodności.
8. Gwarancja minimum 5 lat.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: kwiecień – wrzesień 2023 r.
VI. WARUNKI WYKONAWSTWA I FINANSOWANIA.
6.1. Nie przewiduje się zaliczek na poczet robót będących przedmiotem niniejszej Specyfikacji.
6.2. Zapłata za wykonane prace nastąpi po wykonaniu całości prac lub
(po zaawansowaniu 50% prac) na podstawie faktury końcowej lub częściowej
z załączonym protokołem odbioru, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
7. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
a) C – cena brutto oferty – waga 60%
b) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – waga 20%
c) G – gwarancja – waga 15%
d) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 5%
Łącznie 100%.
Opis kryteriów:
a) C – cena brutto oferty – waga 60%
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto
za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym – załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą. Ofercie o najniższej cenie Zamawiający przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
b) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – waga 20%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji potencjał w ludziach w sposób następujący:
za najkorzystniejszą ofertę w danej kategorii Zamawiający uznaje ofertę Wykonawcy, który posiada min. 8 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie, Zamawiający przyznaje wówczas 20 punktów,
Wykonawca, który posiada min. 6 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie, otrzymuje 10 punków,
Wykonawca, który posiada mniej niż 6 pracowników posiadających niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie otrzymuje 0 punktów.
c) G – gwarancja wykonanych prac – waga 15%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w „Formularzu Ofertowym” okres udzielonej gwarancji, który oceniany będzie następująco:
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 60 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna 15 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 36 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 10 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 24 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 5 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres mniejszy niż 24 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 0 punktów.
c) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 5%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu Ofertowym”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, współpraca z SM METALOWIEC, która oceniana będzie następująco:
Wykonawca współpracował z SM METALOWIEC w okresie ostatnich 2 lat, wówczas Zamawiający przyznaje 5 punktów.
Wykonawca nie współpracował dotychczas z SM METALOWIEC, wówczas Zamawiający przyznaje 0 punktów.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wpłacenia wadium w następujących wysokościach:
1. ul. Andersa 10-20 – 15.000,00 zł
2. ul. Mieszka I 45 – 5.000,00 zł
3. ul. Ogrodowa 6A – 5.000,00 zł
Wadium należy wpłacić na rachunku bankowego nr: 13 1020 1967 0000 8102 0002 8019 PKO Bank Polski w terminie do dnia 09.02.2023 r.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 09.02.2023 r. do godz. 900 w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mickiewicza 21 bądź:
– pocztą na adres siedziby,
– na adres e-mail: biuro@metalowiecsm.pl
X. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. wypełnione kosztorysy (zał. nr 2, nr 3 i nr 4 – w przypadku składania oferty
na zakres prac opisanych w Rozdziale III pkt 3.1 – 3.4),
3. odpis z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
4. zaświadczenie z US nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
5. zaświadczenie z ZUS nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
6. ważną polisę ubezpieczeniową OC na kwotę min. 250.000,00 zł,
7. wykaz posiadanego potencjału firmy: ilości pracowników,
8. informację o wykonanych podobnych zamówieniach z określeniem lokalizacji i zakresu wraz z przedstawieniem referencji,
9. oświadczenie dot. udziału w postępowaniu- załącznik nr 5.
Brak kompletu ww. załączników spowoduje odrzucenie oferty.
Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
Dokumenty należy sporządzić w języku polskim.
XI. OTWARCIE OFERT.
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego ul. Mickiewicza 21
w salce konferencyjnej na I piętrze w dniu 09.02.2023 r. o godz. 1030
2. W pierwszej części jawnej nastąpi otwarcie kopert, które nie powinny być naruszone do chwili ich otwarcia. Otwierając koperty Zamawiający ogłosi:
a. nazwę i adres Oferenta,
b. cenę oferty,
c. termin wykonania,
d. okres gwarancji.
3. W drugiej części niejawnej bierze udział tylko komisja, która dokonuje oceny ofert, sprawdzenia kompletności oraz ważności wszystkich dokumentów i wybierze najkorzystniejszą ofertę.
Brak załącznika nr 1, podpisanych dokumentów wymienionych w Rozdziale X punkcie od 1 do 9 lub wpłaconego wadium spowoduje odrzucenie oferty.
XII. ROZSTRZYGNIĘCIE OFERT
12.1 W przypadku wyboru złożonej oferty do realizacji Zamawiający powiadomi o wyborze w ciągu 14 dni od daty składania ofert.
12.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru, przeprowadzenia dodatkowych negocjacji oraz nieprzyjęcia żadnych ofert bez podania przyczyny.
Uprawniona do kontaktów z oferentami jest mgr Sara Czepiel, Kierownik Działu Technicznego, kom. 609 315 550.
Strony metalowiecsm.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu metalowiecsm.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej