Specyfikacja techniczna na wykonanie remontu posadzek loggi i wymianę balustrad loggi i balkonów na zasobach SM „Metalowiec”

2 Styczeń 2023
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
ul. Mickiewicza 21, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 735 01 70; fax. 95 722 67 26;
e-mail: techniczny@metalowiecsm.pl

TRYB ZŁOŻENIA OFERTY:
Przetarg, zgodnie z § 5 Regulaminu Udzielania Zamówień SM METALOWIEC w Gorzowie Wlkp.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Budynek przy ul. Okulickiego 5
1.1. Remont posadzek loggii w ilości 10 sztuk o powierzchni całkowitej 44,80 m2
1.2. Wymiana balustrad loggii stalowych z wypełnieniem ze szkła zbrojonego na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania i wypełnienia (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 10 sztuk.

2. Budynek przy Placu Słonecznym 21 B 2.1. Remont posadzek loggii w ilości 5 sztuk o powierzchni całkowitej 22,45 m2
2.2. Wymiana balustrad loggii stalowych z wypełnieniem ze szkła zbrojonego na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania i wypełnienia (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 5 sztuk

3. Budynek przy ul. Górczyńskiej 20-22-24
Wymiana balustrad balkonów i loggii stalowych z wypełnieniem z płyty żelbetowej czołowej na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania. Wypełnienie (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 25 sztuk balkonów o wymiarze 4,10 m i loggii w ilości 5 sztuk.

4. Budynek przy ul. Górczyńskiej 32-34
Wymiana balustrad balkonów i loggii stalowych z wypełnieniem z płyty żelbetowej czołowej na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania. Wypełnienie (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 15 sztuk balkonów o wymiarze 4,10 m i loggii w ilości 5 sztuk.

2. WARUNKI TECHNICZNE JAKIE WINNA SPEŁNIAĆ OFERTA
Całość prac przewidzianych niniejszą Specyfikacją należy wykonać zgodnie z:
1. „warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”
2. projektem wymiany balustrad – do wglądu w Dziale Technicznym Spółdzielni
3. zaleceniami Producentów użytych materiałów.

3. ZAKRES PRAC:
1. Budynek przy ul. Okulickiego 5
1.1. Remont posadzek loggii w ilości 10 sztuk o powierzchni całkowitej 44,80 m² w budynku mieszkalnym przy ul. Okulickiego 5 w Gorzowie Wlkp.
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ślepy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
1.2. Wymiana balustrad loggii stalowych z wypełnieniem ze szkła zbrojonego na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania i wypełnienia (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 10 sztuk o wymiarze 3,70 m (zmierzyć z natury) wys. 1,10 m w budynku przy ul. Okulickiego 5 w Gorzowie Wlkp.
1.3. Wykonanie robót budowlanych towarzyszących przy wymianie balustrad:
a) montaż rusztowania,
b) demontaż starych balustrad w ilości 10 sztuk wraz z utylizacją,
c) wykonanie wyprawy balkonów od czoła i boków płyty balkonowej,
d) odcięcie piłą płytek wzdłuż trzech boków pod odcięcie balustrad metalowych bocznych i płyty czołowej wraz z wykuciem,
e) wycięcie ocieplenia o szer. 0,20 m x 1,10 m w elewacji w ilości 20 sztuk,
f) po montażu balustrad, ponowne uzupełnienie nowym styropianem wyciętych miejsc, wyprawienie siatką na kleju, wykonanie wyprawy cienkowarstwowej i pomalowanie elewacji farbą silikonową.
g) uzupełnienie płytek w miejscach po wykuciu,
h) demontaż rusztowania i uporządkowanie terenu.

2. Budynek przy Placu Słonecznym 21 B
2.1. Remont posadzek loggii w ilości 5 sztuk o powierzchni całkowitej 22,45 m².
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ślepy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.
2.2. Wymiana balustrad loggii stalowych z wypełnieniem ze szkła zbrojonego na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo lub stalowe nierdzewne wraz ze zmianą sposobu mocowania i wypełnienia (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 5 sztuk o wymiarze 3,90 m (zmierzyć natury) wys. 1,10m w budynku przy ul. Plac Słoneczny 21 B w Gorzowie Wlkp.
2.3. Wykonanie robót budowlanych towarzyszących przy wymianie balustrad:
a) montaż rusztowania,
b) demontaż starych balustrad w ilości 5 sztuk wraz z utylizacją,
c) wykonanie wyprawy balkonów od czoła i boków płyty balkonowej,
d) odcięcie piłą płytek wzdłuż trzech boków pod odcięcie balustrad metalowych bocznych i płyty czołowej wraz z wykuciem,
e) wycięcie ocieplenia o szer. 0,20 m x 1,10 m w elewacji w ilości 10 sztuk,
f) po montażu balustrad, ponowne uzupełnienie nowym styropianem wyciętych miejsc, wyprawienie siatką na kleju, wykonanie wyprawy cienkowarstwowej i pomalowanie elewacji farbą silikonową.
g) uzupełnienie płytek w miejscach po wykuciu,
h) demontaż rusztowania i uporządkowanie terenu.

3. Budynek przy ul. Górczyńskiej 20-22-24
3.1. Wymiana balustrad balkonów i loggii stalowych z wypełnieniem z płyty żelbetowej czołowej na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania. Wypełnienie (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 25 sztuk balkonów o wymiarze 4,10 m i loggii w ilości 5 sztuk o wymiarze 3,90 m (zmierzyć z natury) wys. 1,10m przy ul Górczyńskiej 20-22-24
3.2. Wykonanie robót budowlanych towarzyszących przy wymianie balustrad:
a) montaż rusztowania,
b) demontaż starych balustrad w ilości 30 sztuk wraz z utylizacją,
c) wykonanie wyprawy balkonów od czoła i boków płyty balkonowej,
d) odcięcie piłą płytek wzdłuż trzech boków pod odcięcie balustrad metalowych bocznych i płyty czołowej wraz z wykuciem,
e) wycięcie ocieplenia o szer. 0,20 m x 1,10 m w elewacji w ilości 60 sztuk,
f) po montażu balustrad, ponowne uzupełnienie nowym styropianem wyciętych miejsc, wyprawienie siatką na kleju, wykonanie wyprawy cienkowarstwowej i pomalowanie elewacji farbą silikonową.
g) uzupełnienie płytek w miejscach po wykuciu,
h) demontaż rusztowania i uporządkowanie terenu.

4. Budynek przy ul. Górczyńskiej 32-34
4.1. Wymiana balustrad balkonów i loggii stalowych z wypełnieniem z płyty żelbetowej czołowej na balustrady stalowe ocynkowane malowane proszkowo wraz ze zmianą sposobu mocowania. Wypełnienie (szkło bezpieczne, kolor mleczny) w ilości 15 sztuk balkonów o wymiarze 4,10 m i 5 sztuk loggii o wymiarze 3,90 m (zmierzyć z natury) wys. 1,10 m przy ul. Górczyńskiej 32-34 wraz z utylizacją.
4.2. Wykonanie robót budowlanych towarzyszących przy wymianie balustrad:
a) montaż rusztowania,
b) demontaż starych balustrad w ilości 20 sztuk wraz z utylizacją,
c) wykonanie wyprawy balkonów od czoła i boków płyty balkonowej,
d) odcięcie piłą płytek wzdłuż trzech boków pod odcięcie balustrad metalowych bocznych i płyty czołowej wraz z wykuciem,
e) wycięcie ocieplenia o szer.0,20m x 1,10 m w elewacji w ilości 40 sztuk,
f) po montażu balustrad, ponowne uzupełnienie nowym styropianem wyciętych miejsc, wyprawienie siatką na kleju, wykonanie wyprawy cienkowarstwowej i pomalowanie elewacji farbą silikonową,
g) uzupełnienie płytek w miejscach po wykuciu,
h) demontaż rusztowania i uporządkowanie terenu.

4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienie: kwiecień – październik 2023 r.

5. WARUNKI WYKONAWSTWA I FINANSOWANIA.
5.1. Nie przewiduje się zaliczek na poczet robót będących przedmiotem niniejszej specyfikacji.
5.2. Zapłata za wykonane prace nastąpi po wykonaniu prac (pionu) na podstawie faktury częściowej lub końcowej z załączonym protokołem odbioru, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego.

6. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
a) C – cena brutto oferty – waga 80%
b) G – gwarancja – waga 10%
c) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 10%
Łącznie 100%.

Opis kryteriów:

a) C – cena brutto oferty – waga 80%
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu
Ofertowym – załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą. Ofercie o najniższej cenie Zamawiający przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 x 80% (ilość punktów) gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

b) G – gwarancja wykonanych prac – waga 10%
W kryterium oceniana będzie ilość lat zadeklarowanej gwarancji.
– Wykonawca zadeklarował udzielenie 3 letniej gwarancji, wówczas Zamawiający przyzna 10 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie 2 letniej gwarancji, wówczas Zamawiający przyzna 5 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie mniej niż 2 lata gwarancji, wówczas Zamawiający przyzna 0 punktów.

c) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 10%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu Ofertowym”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, współpraca z SM METALOWIEC, która oceniana będzie następująco:
– Wykonawca współpracował z SM METALOWIEC w okresie ostatnich 2 lat, wówczas Zamawiający przyznaje 10 punktów.
– Wykonawca nie współpracował dotychczas z SM METALOWIEC, wówczas Zamawiający przyznaje 0 punktów.

7. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wpłacenia wadium w następujących wysokościach:
1. ul. Okulickiego 5 – 5.000,00 zł
2. Pl. Słoneczny 21 B – 5.000,00 zł
3. ul. Górczyńska 20-22-24 – 5.000,00 zł
4. ul. Górczyńska 32-34 – 5.000,00 zł
Wadium należy wpłacić na rachunku bankowego nr: 13 1020 1967 0000 8102 0002 8019 PKO Bank Polski w terminie do dnia 27.01.2023 r.

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Do dnia 27.01.2023 r. do godz. 9ºº w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mickiewicza 21 bądź:
– pocztą na adres siedziby.
– na adres e-mail: biuro@metalowiecsm.pl

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.01.2023 r. o godzinie 1000 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC przy ul. Mickiewicza 21 w Gorzowie Wlkp.

9. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. wypełnione kosztorysy (zał. nr 2 i nr 3- w przypadku składania oferty na zakres prac
3. opisanych w Rozdziale III pkt 1 oraz pkt 2),
4. odpis z KRS lub z działalności gospodarczej nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
5. zaświadczenie z US nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
6. zaświadczenie z ZUS nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
7. ważną polisę ubezpieczeniową OC na kwotę min. 250.000,00 zł,
8. informację o wykonanych podobnych zamówieniach z określeniem lokalizacji i zakresu wraz z przedstawieniem referencji,
9. oświadczenie dot. udziału w postępowaniu- załącznik nr 4.

10. ROZSTRZYGNIĘCIE OFERT.
10.1 W przypadku wyboru złożonej oferty do realizacji Zamawiający powiadomi o wyborze w ciągu 14 dni od daty składania ofert.
10.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru, przeprowadzenia dodatkowych negocjacji oraz nieprzyjęcia żadnych ofert bez podania przyczyny.

Uprawniona do kontaktów z oferentami jest: mgr Sara Czepiel, Kierownik Działu Technicznego, kom. 609 315 550.

Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4

POWRÓT