II. TRYB ZŁOŻENIA OFERTY: Przetarg, zgodnie z § 5 Regulaminu Udzielania Zamówień SM METALOWIEC w Gorzowie Wlkp.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi przy ul. Górczyńskiej 28-34 oraz przy ul. Andersa 1-2, 4-5 z płyt betonowych na kostkę betonową polbruk oraz poszerzenie miejsca przy ul. Górczyńskiej 34 wraz z oznakowaniem dla osób niepełnosprawnych.
IV. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC 1. Droga wewnętrzna, osiedlowa, przebiegająca wzdłuż budynku przy ul. Górczyńskiej 28-34, o wymiarach 89,00 m x 3,30 m
rozbiórka nawierzchni betonowej,
rozbiórkę krawężników betonowych,
wykonanie korytowania na głębokość 25 cm,
montaż krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15
z oporem,
wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm,
wykonanie podbudowy z kruszywa zagęszczonego mechanicznie gr. 20 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o wymiarach 20 x 10 cm, w kolorze jasno – szarym, gr. 8 cm, na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm częściowo z odzysku z istniejących miejsc postojowych,
regulacja wpustów ulicznych żeliwnych,
regulacja włazów ulicznych żeliwnych,
przełożenie istniejącego chodnika z kostki betonowej polbruk,
wywóz gruzu
Razem grubość konstrukcji – 43 cm
2. Droga wewnętrzna, osiedlowa, przebiegająca wzdłuż budynku przy ul. Andersa 1-2, 4-5, o wymiarach 28,00 m x 3,20 m,
rozbiórka nawierzchni betonowej,
rozbiórkę krawężników betonowych,
wykonanie korytowania na głębokość 25 cm,
montaż krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15
z oporem,
wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie gr. 20 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o wymiarach 20×10 cm, w kolorze jasno– szarym, gr. 8 cm, na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, częściowo z odzysku z istniejących miejsc postojowych,
regulacja włazów ulicznych żeliwnych,
przełożenie istniejącego chodnika z płyt 50 x 50 cm,
wywóz gruzu
Razem grubość konstrukcji – 43 cm
3. Poszerzenie miejsca postojowego przy ul. Górczyńskiej 28 wraz z oznakowaniem miejsca dla osób niepełnosprawnych
rozbiórkę krawężników betonowych,
wykonanie korytowania na głębokość 25 cm,
montaż krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15
z oporem,
wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie gr. 20 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o wymiarach 20×10 cm, w kolorze jasno– szarym, gr. 8 cm, na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm
wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego miejsca dla niepełnosprawnych
Razem grubość konstrukcji – 43 cm
V. WYMAGANIA PODCZAS WYKONYWANIA ROBÓT 1. Oznakowanie terenu:
Prawidłowe zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia ww. robót.
2. Przekrój podłużny:
Niweletę drogi dostosować do terenu i istniejących zjazdów. Odsłonięcie krawężnika względem jezdni wzdłuż chodnika powinno wynosić 12-14 cm, na zatokach postojowych odpowiednio 2-4 cm.
3. Odwodnienie:
Wody opadowe z chodnika powinny zostać odprowadzone poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku jezdni.
4. Kolizje z sieciami podziemnymi uzbrojenia terenu oraz nadziemnymi urządzeniami drogowymi:
Przed rozpoczęciem robot ziemnych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania istniejących siei wodociągowych, kanalizacyjnych, kabli elektroenergrtycznych i telekomunikacyjnych. Większość to powierzchniowe roboty ziemne, które nie przekroczą głębokości 50 cm, roboty nie zagrożą istniejącemu, podziemnemu uzbrojeniu terenu. Jedynie nastąpi kolizja z naziemnymi częściami tego uzbrojenia, w postaci studzienek, znajdujących się w obrębie przebudowanego chodnika. Istniejące urządzenia należy wysokościowo dostosować do nowej nawierzchni.
5. Roboty ziemne:
Przewiduje się wykonywać sposobem mechanicznym z zagęszczeniem płytami wibracyjnymi. W rejonie istniejącej infrastruktury technicznej roboty ziemne wykonać ręcznie. Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne drogi. Podłoże gruntowe zagęszczać zagęszczarkami płytowymi. Nadmiar gruntu należy wywieźć.
6. Uwagi ogólne:
Roboty wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z warunkami producentów urządzeń oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych. Rozpoczęcie robót zgłosić wszystkim użytkownikom uzbrojenia podziemnego i nadziemnego.
7. Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia:
Przy realizacji robót należy zwrócić uwagę na zabezpieczenie robót wykonywanych w bliskim sąsiedztwie jezdni oraz oznakowanie strefy robót. Przestrzegać przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w zakresie prowadzonych robót budowlanych.
8. Oczyszczenie i uporządkowanie terenu.
9. Wywiezienie powstałych odpadów.
10. Zapewnienie dostępu dla mieszkańców.
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: październik – listopad 2024 r.
VII. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet robót będących przedmiotem niniejszej Specyfikacji.
2. Zapłata za wykonane prace nastąpi po wykonaniu remontu drogi na podstawie faktury końcowej z załączonym protokołem odbioru, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Wykonawca zabezpieczy teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń wynikłych z wykonywania robót przy zamieszkałym budynku wielorodzinnym i odpowiadać będzie za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego.
5. Zamawiający nie dostarcza żadnych materiałów.
6. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualną wiedzą techniczną. Wykonawca oświadcza, że posiada umiejętności i wiedzę pozwalającą na wykonanie przedmiotu umowy, oraz że zobowiązuje się do wykonania robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją przedmiotu umowy oraz należytą starannością.
7. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę i używane do wykonania przedmiotu umowy powinny być zgodne
z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), spełniać wymagania obowiązujących norm technicznych, posiadać wymagania przepisami świadectwa, atesty, aprobaty techniczne oraz być uzgodnione z Zamawiającym przed wbudowaniem.
8. W przypadku gdy dokumentacja robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu umowy nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzyskania decyzji w tym zakresie od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów
niż podane w załącznikach do niniejszej Specyfikacji, pod warunkiem zapewnienia materiałów równoważnych, nie gorszych niż określone w dokumentach po akceptacji Zamawiającego.
9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscach wykonywania prac.
VIII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
a) C – cena brutto oferty – waga 60%
b) G – gwarancja – waga 20%
c) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – 15 %
d) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 5%
Łącznie 100%.
Opis kryteriów:
a) C – cena brutto oferty – waga 60%
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto
za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym – załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą. W ofercie o najniższej cenie Zamawiający przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza,
według wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów) gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
b) G – gwarancja wykonanych prac – waga 20%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym okres udzielanej gwarancji, który oceniany będzie następująco:
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 60 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna 20 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 48 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 15 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres 36 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 10 punktów,
– Wykonawca zadeklarował udzielenie gwarancji na okres mniejszy niż 36 miesiące, wówczas Zamawiający przyzna 0 punktów.
c) P – potencjał w ludziach i sprzęcie – waga 15%
W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, potencjał
w ludziach w sposób następujący:
za najkorzystniejszą ofertę w danej kategorii Zamawiający uznaje ofertę Wykonawcy, który posiada min. 6 pracowników posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający przyznaje wówczas 15 punktów,
Wykonawca, który posiada min. 4 pracowników posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, otrzymuje 10 punków,
Wykonawca, który posiada mniej niż 4 pracowników posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie otrzymuje 0 punktów
d) W – współpraca z SM METALOWIEC – waga 5%
W kryterium oceniana będzie zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, współpraca z SM METALOWIEC, która oceniana będzie następująco:
– Wykonawca współpracował z SM METALOWIEC w okresie ostatnich 2 lat, wówczas Zamawiający przyznaje 5 punktów.
– Wykonawca nie współpracował dotychczas z SM METALOWIEC, wówczas Zamawiający przyznaje 0 punktów.
IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wpłacenia wadium wysokości: 10.000,00 zł
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 13 1020 1967 0000 8102 0002 8019 PKO Bank Polski w terminie do dnia 08.10.2024 r.
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Do dnia 09.10.2024 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mickiewicza 21, bądź:
– pocztą na adres siedziby
– na adres e-mail: biuro@metalowiecsm.pl
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.10.2024 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej METALOWIEC przy ul. Mickiewicza 21 w Gorzowie Wlkp.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zawierać:
formularz ofertowy – załącznik nr 1,
kosztorysy wykonane na podstawie przedmiarów – załącznik nr 2,
odpis z KRS/CEIDG lub z działalności gospodarczej nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
zaświadczenie z US nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
zaświadczenie z ZUS nie starsze niż 2 miesiące licząc od dnia złożenia oferty,
ważną polisę ubezpieczeniową OC na kwotę min. 250.000,00 zł,
informację o wykonanych podobnych zamówieniach z określeniem lokalizacji i zakresu wraz z przedstawieniem referencji,
oświadczenie dot. udziału w postępowaniu – załącznik nr 3,
oświadczenie wykonawcy o posiadanym potencjale firmy, ilość pracowników.
XII. ROZSTRZYGNIĘCIE OFERT 1. W przypadku wyboru oferty Zamawiający powiadomi o wyborze w ciągu 30 dni od daty składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru, przeprowadzenia dodatkowych negocjacji oraz nieprzyjęcia żadnych ofert bez podania przyczyny.
Uprawniona do kontaktów z oferentami jest: mgr Sara Czepiel, Kierownik Działu Technicznego, tel. 609 315 550, e-mail: s.czepiel@metalowiecsm.pl oraz mgr inż. Magdalena Chojnacka, Starszy Specjalista ds. budowlanych, tel. 515 179 965,
e-mail: m.chojnacka@metalowiecsm.pl
Strony metalowiecsm.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu metalowiecsm.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej